Forretningskonsulent med erfaring fra køkkenbranchen

Bliv en del af et kompetent konsulentteam i en ambitiøs softwarevirksomhed

Vi vokser...

og derfor søger vi en forretningskonsulent med erfaring fra køkkenbranchen. Du vil, sammen med teamets øvrige konsulenter, være ansvarlig for udvikling hos både nuværende og nye kunder - køkkenproducenter som med fordel kan anvende vores markedsledende softwaresystem til design og produktion af køkkenløsninger.

Du bliver en del af en specialiseret softwarevirksomhed med engagerede og fagligt kompetente kollegaer med indgående branchekendskab. En virksomhed som arbejder tæt sammen med sine kunder med henblik på at skabe solide og værdiskabende løsninger.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • check_circleKundebesøg hvor du blandt andet skal foretage behovs- og udviklingsafdækning med henblik på værdiskabelse hos kunden
  • check_circleSpecifikation af kunders ønsker til funktionalitetsforbedringer
  • check_circleTidsestimering af konkrete opgaver/projekter i samarbejde med udviklere
  • check_circleUdarbejdelse af tilbud og opfølgning
  • check_circleProjekt- og opgavestyring
  • check_circleImplementering og idriftsætning af nye løsninger
  • check_circleDeltagelse i kundemøder og præsentationer samt efterbehandling og opfølgning
  • check_circlePlanlægning og deltagelse i kundeseminarer
  • check_circleYde support internt og eksternt
  • check_circleTest af nye systemer og funktioner

Kvalifikationer:

Det er et must, at du har erfaring fra køkkenbranchen og gerne erfaring med Winner Design (tegneprogram). Du har salgserfaring enten som sælger, backoffice eller butikschef og herigennem har du kendskab til konfigureringssystem af køkkener. Som person er du imødekommende, hurtigt opfattende og besidder et personligt drive med en konstruktiv tilgang. Du motiveres af kundekontakt og kommer med en udfordrende tilgang til salg og kunder. Du er en stærk formidler og har ledelsespotentiale eller ønske om at udvikle dette på sigt.

Vi tilbyder:

Du bliver en del af et ambitiøst team i en vækstorienteret virksomhed. Du vil besidde en stilling der styrker din karriere og giver mulighed for både faglig og personlig udvikling. Vi tilbyder en stilling i en spændende virksomhed med et uformelt arbejdsmiljø, gode kollegaer og fællesaktiviteter samt løn og pension efter kvalifikationer, sundhedsforsikring og flere personalegoder.

Sådan søger du:

Lyder jobbet som noget for dig, så send en kort ansøgning med CV og billede til job@acies.dk.

Forventet tiltrædelse: Hurtigst muligt, samtaler afholdes løbende.

Arbejdssted: Lysbrohøjen 3, 8600 Silkeborg. Det vil være en naturlig del af jobbet med konsulentdage ude hos kunderne.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til Customer Success Manager, Steffen Vester, på tlf. 3021 4792.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om Acies

Vi hjælper vores kunder med at drive deres forretning smartere ved hjælp af branchespecifikke produktionsstyringsløsninger. Vores løsninger får produktions-, salgs- og økonomiafdelingen til at tale samme sprog, så fejlene bliver færre og effektiviteten større. Resultatet er en mere strømlinet proces fra varen bliver produceret til kundens faktura er betalt. Vi har 40 års erfaring med at udvikle løsninger til produktionsvirksomheder i bl.a. køkken-, dør- og vinduesindustrien. Det betyder, at vi altid udvikler løsninger med vores brancheviden i baghovedet.

Vi vil være kendt og anerkendt for at skabe den bedste softwarevirksomhed i Danmark. For at opnå dette er vi bevidste om, at vi er dybt afhængige af vores medarbejdere. Igennem værdibaseret ledelse skaber vi en arbejdsplads med motiverede og glade medarbejdere. Vi har netop gennemført en medarbejderundersøgelse og vi ligger gennemsnitlig over top-5 af Danmarks Bedste Arbejdspladser 2018. Vi er ambitiøse og stræber hele tiden for at forbedre os på alle parametre.

keyboard_arrow_up