AciesCore
Et cloudbaseret produktionsstyringssystem til dør - og vinduesbranchen, som understøtter de behov og krav, der stilles til en dør- og vinduesproducent i fremtiden.
En fremtidssikret løsning
AciesCore har til formål at sikre den nødvendige infrastruktur for fremtiden. Vi skal understøtte de behov og krav, der stilles til en dør- og vinduesproducent i fremtiden, og de nye og gode funktioner vi udvikler skal så vidt muligt også kunne benyttes i vores nuværende system, AciesOne.
Det betyder helt konkret, at når vi udvikler nye og forbedrede funktioner i AciesCore, så forsøger vi altid at sikre en bagud-kompatibilitet til AciesOne således, at alle nuværende kunder også får gavn og værdi af disse funktioner og forbedringer.
Derfor skal du vælge AciesCore
AciesCore funktionalitet
Kernefunktionaliteten i AciesCore, et produktionsstyringssystem til dør- og vinduesbranchen, er den funktionalitet som alle producenter har behov for, for at kunne sælge og producere vinduer og døre.
Denne funktionalitet indbefatter følgende:
Nedbrydning af en ordrelinje/serie til en stykliste, der præcist angiver hvor mange profiler, glas, tilbehør osv., der er behov for, for at kunne producere.
Konstruktion der danner rammerne for opbygningen af modeller til konstruktører/PTA.
Konfiguration som sælgerne benytter, når de skal konfigurere og sælge et element til en kunde.
Produktionsdata der er nødvendigt for at danne maskindata og produktionspapir. Kernefunktionaliteterne er de funktionaliteter som prioriteres først i vores arbejde med AciesCore.
Den midterste ring repræsenterer den funktionalitet, som hovedparten af vinduesproducenterne vil benytte i AciesCore, men som ikke er 100% unik for dør- og vinduesbranchen. Denne type funktionalitet vil dog stadig nedarve specifikke behov og funktioner fra vinduesbranchen som ikke kan erstattes af et standardsystem.
Den yderste ring er standardfunktionalitet, som de fleste ERP-systemer tilbyder. Denne type funktionalitetet ønsker vi ikke at udvikle og tilbyde i AciesCore - dette vil vi i stedet sørge for at understøtte via tæt integration fra vores standard API (REST API) til et eksternt ERP-system.
Vil du ha’ den lange version?
Udfyld formularen, eller kontakt os direkte. Så kan vi tage en uforpligtende snak.
+45 8680 6300